vineri, 30 iulie 2021

Mincinoșii de la Kaufland!

 

 

     Mișto oferta la Birra Moretti, păcat că lipsește cu desăvârșire! 

     Ca orice om dornic să prindă o pleașcă, miercuri la 09.00 am fost să iau câteva sticle la promoție. Când, ce să vezi? Stive de bere de toate felurile, prin tot magazinul, mai puțin ce mă interesa. Întreb un vânzător de ofertă și îmi spune că s-a terminat stocul. M-am consolat făcând alte cumpărături, mustrându-mă că nu m-am trezit cu noaptea-n cap să rup ușile magazinului. 

     A doua zi trecând întâmplător pe lângă magazin, asta ca să nu par botanist, am intrat să mai încerc odată. Situație identică, adică lipsă, am mai cumpărat ceva ca să nu ies cu mâna goală iar la biroul de informații mi s-a spus că se va primi berea pentru că oferta e pe toată săptămâna. 

     Azi pentru că în cele două zile anterioare nu am cumpărat tot ce trebuia, nevastă-mea m-a trimis iar la Kaufland. Normal că am verificat și situația aprovizionării cu bere care în continuare lipsește. Și uite așa în trei zile, ,,pelicanul'', verificând oferta a făcut alte cumpărături. 

      Dacă reclama mincinoasă vă place, sper ca și antireclama să vă placă la fel de mult. Acum lăsând miștocăreala la o parte, poate ne spuneți și nouă dacă mai aveți de gând să onorați oferta și când.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu