sâmbătă, 18 iunie 2016

Caruselul jucariilor






                                  





Cand vine vorba de jucarii, mai ales de cele specifice baietilor, devin brusc interesat desi nu mai sunt la varsta la care ma pot juca cu ele dar efectiv imi plac.


Imi aduc aminte cu drag anii trecuti cand baiatul meu era inca la varsta cand adora masinutele, trenuletele, soldatii si cursele de masini. Am retrait atunci cu mare placere si eu anii copilariei si sub pretextul ca "vrea copilul" nu ma mai opream din a cumpara fel de fel de jucarii care bineinteles aduceau bucurie in ochii baietelului meu...si nu numai. Si mie imi sclipeau ochii de placerea de a le privi chiar daca riscam ca ajungand acasa sa primesc de la sotie o replica precum "din nou? nu sunt destule ?".

                                     
                                  

                                                                             

Radeam...... si cu bratele pline de jucarii   priveam  bucuria fiului meu si redeveneam copil.
Anii au trecut...acum fiul meu este un barbat in toata regula dar cred ca imi mosteneste dragostea pentru jucarii. Are si acum majoritatea masinutelor cumparate de mine, le-a pastrat aproape intacte, intr-o colectie, asa cum facusem si eu la varsta lui.
 

                 Am un munte de ani.....SI CE???? Abia astept sa fiu bunic .









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu