sâmbătă, 18 iunie 2016

Izolatie pentru ierni calduroase






Pentru ca sotia  mea are probleme cu frigul, iarna suporta foarte greu gerul si mai mereu ii este frig, desi intre noi vorbind, uneori exagereaza, am hotarat de comun accord, de fapt am fost de acord cu ea ca ne trebuie izolatie pentru pereti.


Zis si facut. Am plecat in cautare de solutii de
izolatii termice, m-am aprovizionat cu polistiren, adezivi  si bineinteles cu  ajutoare ca forta de munca respectiv vreo 3 prieteni mult mai priceputi ca mine  si gata pusi pe treaba .



In doua zile totul a fost gata, recunosc ca  nu a fost deloc greu si daca la inceput ma speriasem de volumul mare de munca pot spune ca nu a fost deloc asa si cred ca acum as fi capabil sa o fac din nou, singur.
      


In plus  recunosc ca arata foarte bine casa, ca si-a schimbat aspectul si ca nu numai ca frigul sta afara, pe timp de vara in casa este racoare, locul perfect pentru a te refugia de caldura torida de afara.


Sunt pe deplin multumit si multumesc sotiei mele pentru ideea  perfecta .




             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu