vineri, 27 iulie 2018

Folii telefon si nu numai.



   Mi-aduc aminte cu nostalgie de primul calculator din viata mea si prima conexiune de net.    Ce fericire atunci si cat de desuete si inutile acum. Cu toate astea, cu ajutorul lor virusul tehnologiei m-a invadat. Necesitatea solutiilor mobile, miniaturizarea, viteza sporita de net, calitatea imaginilor si sunetului, performante sporite in jocuri si aplicatii m-au determinat sa fac upgrade-uri de tehnologie. Astfel am inlocuit desktop-ul cu laptop-ul, banalul telefon cu disc, cu un telefon cu taste si ulterior cu un ditamai smartphone, batranul aparat foto cu o mini camera digitala si bineinteles o camera video, a aparut gps-ul, tableta, smartwatch-ul si chiar in tentativa de a renunta la fumat, tigara electronica. Toate aceste gadget-uri ne fac viata mai frumoasa si mai interesanta. 
   Dar pentru a ne bucura de ele si de facilitatile lor mai mult timp, este nevoie si de protectie si ingrijire, nu doar de exploatare. Nu de putine ori, in dorinta de a-mi proteja device-urile, am cautat sa achizitionez carcase de protectie sau folii de calitate. Din nefericire piata acestor elemente de protejare nu a reusit sa tina pasul cu multitudinea de dispozitive sau de modele, astfel ca mi-a fost destul de greu sa gasesc ce imi trebuia. 
   Astazi am descoperit tot cu ajutorul tehnologiei si a net-ului, SmartProtection. Am fost uimit de multitudinea de folii pe care o poti gasi aici. De la binecunoscutele folii pentru telefoane, la folii pentru laptop, tablete, aparate foto si video, console, navigatoare si chiar si pentru tigara electronica. Ce este interesant, e faptul ca se pot comanda si folii personalizate, daca modelul cautat nu este disponibil. Pentru toti cei interesati adresa este https://www.smartprotection.ro/. Despre calitate si servicii am fost impresionat sa vad ca majoritatea produselor care au recenzii, au primit si cinci stele. Asta inseamna ca seriozitatea, profesionalismul si calitatea sunt la ele acasa. Am uitat sa precizez ca pe langa folii mai puteti gasi accesorii diverse precum si tutoriale sau video instalare folie sau sticla securizata.

    In concluzie cred ca se merita sa accesati https://www.smartprotection.ro/, sa vizualizati si daca va va convinge, sa apelati la solutiile oferite de SmartProtection.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu